Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ceiba

FAQ

Jak se okenní fólie aplikují? Jsou samolepící?

Ano, všechny naše okenní fólie, pokud není uvedeno jinak, jsou samolepící. Lepí se mokrou metodou tzv.“na mokro“ na jarovou vodu či aplikační kapalinu ONka.

Viz.návod zde: http://eshop.ceiba.cz/images_content/2744/1891-O-navod-na-instalaci.pdf

 

Zvládnu instalaci sám(a)?

Ano, zručný člověk by měl instalaci fólie zvládnout sám. Je však potřeba mít o fóliích určitý přehled a nejlépe praxi v instalaci fólií, aby se předešlo zbytečným chybám při lepení a čištění skla. Je také nutný správný výběr fólie pro to, aby měla tu správnou účinnost, případně aby nedošlo k přehřívání skle, což by mohlo mít za následek jejich popraskání, z důvodu vzniklého pnutí. Se samotnou volbou vhodného typu fólie či s případnou instalací Vám rádi pomůžeme.

 

Jsou fólie bezpečné? Homologované?

Ano, naše fólie jsou schválené pro nepřímý styk s potravinami a pro použití v domácnostech a provozech s pohybem osob. Ohledně autofólií, ty jsou schválené ministerstvem dopravy pro použití na automobilech. Autofólie jsou pak opatřovány homologačním štítkem, bezpečnostní fólie certifikátem.

 

Jak dlouho fólie vydrží? Jaká je údržba?

Prodáváme pouze kvalitní okenní polyesterové fólie, jejichž životnost se pohybuje okolo 8-10let, v některých případech i 20 a více. Životnost fólie je vždy závislá na prostředí, kam je aplikována a dle způsobu její údržby. Fólie jsou opatřeny speciální tvrzenou vrstvou odolnou proti poškrábání, umožňující běžnou údržbu.

Návod zde: http://eshop.ceiba.cz/images_content/2744/1891-O-navod-na-instalaci.pdf

 

Pokud se mi fólie poškodí, mohu ji sundat?

Ano, fólie jsou samolepící a lze je v případě potřeby ze skla sundat pomocí škrabky. Zbytkové lepidlo doporučujeme odstranit použitím kapaliny OFFka.


Lepí se fólie na okna z vnitřní nebo vnější strany?

U okenních fólií na ploché sklo (budovy, domy atd.) jsou v naší nabídce fólie v provedení pro interiérové, jiné pro exteriérové aplikace. Zda lepit fólii z venku či ze vnitř je vždy určeno několika faktory, mezi které patří třeba to, zda okna kam se fólie bude lepit jsou vakuovaná (diterm, dvojskla, trojskla apod.), nebo zda se jedná o špaletová okna apod. Vliv na rozhodnutí z jaké strany lepit určuje i orientace oken na světovou stranu, typ fólie, která bude použita apod. Vzhledem k náročnosti volby doporučujeme telefonickou či osobní konzultaci s naším technikem.


Posíláte fólie poštou? Nezničí se při přepravě.

Ano, objednané fólie zasíláme přepravní společnostní se kterou máme v danou chvíli smlouvu. Fólie jsou posílány zabalené v krabici (popř.v tubusu) tak, aby se poškození fólie při přepravě minimalizovalo. Přeprava těchto objednávek probíhá u nás běžně bez větších problémů. Cena za přepravu je vždy počítána dle charakteru objednávky.
Pokud Vám dopravce předává balíček, který je zjevně poškozen, doporučujeme zboží na místě překontrolovat, či od přepravce vůbec nepřebírat.



Kdy mi fólie přijdou? Do druhého dne? A co když zboží nepřijde?

Ano, Vámi objednané zboží, které je skladem, je po Vašem odsouhlasení cenové nabídky odesíláno přepravní službou (Geis), která doručuje zboží do druhého dne.
Pokud chcete zásilku sledovat, kolegyně z fakturačního oddělení Vám rády poskytnou sledovací číslo a kontakt na přepravce, kde si zásilku můžete dohledat.
Takto se postupuje i v případě, že Vám přepravce z nějakého důvodu zásilku nedodal, a to proto, aby jste se mohli aktuálně domluvit na případném dalším náhradním termínu doručení, neboť v takových případech není možné, abychom mezi Vámi a přepravcem dělali prostředníka, právě z důvodu domluvy náhradního termínu vyzvednutí zásilky.
Objednávky přijaté po 11h budou expedovány až následující den.
 


Kolik mne bude stát přepravné a balné?

Cena za přepravu je vždy počítána dle charakteru objednávky. Doporučujeme dokončit objednávku přes eshop. Poté, Vám bude na email vypracována cenová nabídka k Vašemu schválení obsahující cenu vč.přepravy a balného. Zboží je následně odesíláno až po Vašem odsouhlasení této cenové nabídky.

Váš dotaz

Přihlášení proběhlo v pořádku.
Jste příhlášen jako. Host.
Neplatné uživatelské jméno, nebo heslo.
Váš kód je v pořádku, sleva je aplikována.
Váš kód nebyl správně zadán, sleva nebude započítána.