Ceiba

FAQ

Jaký je termín dodání objednávek?

Zboží, které máme skladem je expedováno do druhého dne. U objednávek, kde některá z položek skladem aktuálně není, Vás pak budeme kontaktovat a dle aktuální dostupnosti zboží se s Vámi domluvíme, zda Vám zašleme zboží, které je skladem. Chybějící zboží Vám pak zašleme dle domluvy, jakmile bude naskladněno. Případně je možné vyčkat na zkompletování vaší objednávky a její následné zaslání na vaši adresu.

 

Jaký je termín dodání u knihovního nábytku?

Termín dodání knihovního nábytku je dle aktuálního vytížení naší výroby 14 - 30 dní.

 

Jakým způsobem dodáváte knihovní nábytek?

Dle velikosti vaší objednávky Vám knihovní nábytek dodáme smluvní přepravní službou (1-2 ks regálů na paletě) nebo nábytek dle domluvy dovezeme na vaší adresu s cenou dopravy 6,- Kč za km. Vždy volíme tu možnost přepravy, která je pro Vás finančně nejvýhodnější. U větších zakázek vozíme nábytek rozmontovaný a montáž provádíme až na místě. Cena montáže se liší dle velikosti zakázky nebo dle cenové nabídky.

 

Nabízíte také zpracování návrhu interiéru knihoven?

Rádi pro Vás vypracujeme návrh rozmístění nábytku v interiéru vaší knihovny. Základní návrh je v půdorysném provedení. K návrhu od nás kromě cenové kalkulace obdržíte také pro vaši lepší představu obrázkový položkový seznam použitých prvků nábytku a interiérového vybavení. Takový návrh je od nás zpracován zcela zdarma.     V případě vašeho zájmu o zpracování návrhu včetně 3D náhledů, Vám takový návrh za poplatek také rádi zpracujeme. Cena 3D návrhů se liší dle rozsahu.

 

Jak postupovat v případě reklamace nebo poškozené zásilky?

Při převzetí zásilky prosím dobře zkontrolujte, zda zásilka dorazila v pořádku, není viditelně poničená. Pokud se Vám zásilka zdá poškozená, prosím kontaktujte nás na telefonním čísle uvedeném na balící pásce, kterou je balík přelepen. Domluvíme se na dalším postupu. Pokud po otevření zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, případně některá z objednaných položek chybí, prosím kontaktujte nás co nejdříve. V případě poškození zásilky nám prosím zašlete fotografickou dokumentaci poškození. V každém případě nám prosím zavolejte, vše dáme do pořádku.

 

Jak obdržím fakturu za moji objednávku?

Fakturu za zboží z vaší objednávky lepíme v průhledné PVC obálce při expedici přímo na balík. Zkontrolujte prosím, zda jste fakturu na balíku nepřehlédli. Fakturu zároveň také posíláme na e-mail uvedený ve vaší objednávce, případně fakturu doposíláme poštou a e-mailem po dokončení instalace vaší zakázky, pokud byla dodávka zboží včetně montáže. Pokud Vám i tak faktura nedorazila, prosím kontaktujte nás.

 

Mohu dostat zboží na fakturu se splatností?

Pokud objednáváte jako instituce (knihovna, archiv, muzeum, galerie, škola, úřad) pak Vám rádi zboží dodáme na fakturu převodem se splatností. Pro tuto možnost prosím zvolte při volbě možností platby - Platba převodem (pro instituce). Pokud vyžadujete platbu na Dobírku, prosím zvolte tuto možnost. Platba převodem pro ostatní zákazníky je možná po pouze předchozí domluvě s obchodním manažerem jednotlivého oddělení.

Váš dotaz

Přihlášení proběhlo v pořádku.
Jste příhlášen jako. Host.
Neplatné uživatelské jméno, nebo heslo.
Váš kód je v pořádku, sleva je aplikována.
Váš kód nebyl správně zadán, sleva nebude započítána.
;